Monday, September 6, 2010

A doua zi la targ

Vremea a fost mai frumoasa duminica. Toata lumea era vesela si cu noi sperante.
Unul dintre participantii targului avea o tehnica nemaintalnita. Vreau sa spun ca mama s-a indragostit de ei! Se numeste Window Colour si este vorba de abtipilduri care se lipesc ori de cate ori vrei pe suprafete lucioase, pictate cu niste culori speciale, dupa un desen. M-au captivat si pe mine, asa ca am incercat sa pictez si eu un papagal.
Produsele lor sunt foarte frumoase si atrag atentia tuturor. Azi au venit prietenele mele sa ma vada si sa imi tina de urat. Am facut 3 codite cu ata, priviti doua dintre ele. Nu am avut mult profit, dar nu a fost o pierdere de vreme deoarece am facut cunostinta cu alti artizani si i-am bucurat pe oameni cu produsele mele. De fapt, acesta este scopul: sa aduc zambetul pe fata dumneavoastra prin creatiile mele.

No comments:

Post a Comment